Stan produktu: Przyjmujemy tylko produkty nowe, nieużywane i w oryginalnym opakowaniu.
Zwroty personalizowanych produktów:
Zwrotów nie przyjmujemy w przypadku produktów personalizowanych (np. z grawerem), zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
Zwrot pieniędzy: Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanej przesyłki lub potwierdzenia jej nadania.
Etykieta zwrotna: Nie zapewniamy etykiety zwrotnej – klient odsyła produkt na własny koszt.
Przesyłki za pobraniem: Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy na wskazane konto bankowe.
Jeżeli chcesz teraz dokonać zwrotu skorzystaj z poniższego formularza.
Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane są przez prosty kreator zwrotów, który usprawnia całą procedurę.
Zaloguj się na swoje konto i w panelu klienta przejdź do zakładki „Zwroty”.
Wybierz produkt, który chcesz zwrócić i wskaż formę zwrotu pieniędzy.
Wygeneruj formularz zwrotu i podpisz go.
Zapakuj towar wraz z formularzem zwrotu i dokładnie zaklej przesyłkę.
Możesz użyć opakowania, w którym otrzymałeś zamówienie.
Odeślij paczkę na adres wskazany w formularzu.
Zwrot pieniędzy zostanie dokonany w wybrany przez Ciebie sposób w terminie do 14 dni od otrzymania zwrotu.
W razie problemów możesz również pobrać formularz ręcznie: